tisdag 6 mars 2018

Tre tomma no. 49

Så var det dags igen! Även om en grej här egentligen inte är slut...


Too Faced.Shadow Insurance. 24+ hours anti-crease eye shadow primer.
Saker som kan hända när man inte sminkar sig värst ofta - ens ögonskuggsprimer härsknar. Jojomensan. Så det blir soptunnan för den här.
Jag har verkligen gillat Shadow Insurance, och det här är min tredje tub. Eftersom det dock lämnar lite att önska att få tag på en ny, så är det här högst troligt även den sista. Ska leta reda på en annan, har jag tänkt mig. En som jag kan hitta i butik nära mig, hade jag tänkt mig.
Plaståtervinning. Men jag har så pass mycket kvar i min tub att jag väljer att slänga den i det brännbara avfallet.
Betyg 4,5/5

Atrix. Intensive protection cream.
Det här är inte första gången Atrix klassiska handkräm syns här, och det kommer inte heller vara sista gången. Älsk!
Plaståtervinning.
Betyg 5/5

LdB. Lotion. Oil infused. Nourishing moisture. Macadamia oil.
Den här hudkrämen fick vi som stamkundsgåva på Ica någon gång i höstas. Helt okej, och jag som föredrar oparfymerade hudkrämer störs inte nämnvärt av doften heller. Någonstans mellan blommig och nötig doft. Jag skulle kunna tänka mig att köpa den själv, men det är inte så att jag rusar benen av mig till affären för att få tag på den.
Plaståtervinning.
Betyg 3/5