lördag 21 januari 2017

The ringing of your laughter it sounds like a melody-Dagens


Låt: "Sounds like a melody" med Alphaville.
Outfit: Leopardbyxor, tröja och kofta från H&M.
Smink: Nix pix kakmix.
Nagellack: Ett utan namn från Glitter, men det är silverfärgat.
Frisyr: Jag klippte mig igår och skaffade en frisyr! Uppklippt! Det var läääänge sedan.
Doft: Ingen särskild.
Smycke: Bara mina ringar.
Klocka: Ingen på armen, många i lådan.
Frukost: Te och rostade mackor. Som jag somnade ifrån för jag fick frukost på sängen. Men det funkade med fesljummet te och kalla rostmackor också. Fick liksom skylla mig själv där.
Fika: Karamell-latte och kex.
Middag: Asiatisk take away.
Pryl: Tampong.
Träning: Promenad med älskade maken.
Kvällsnöje: Ska hem till mammsen och pappsen och mysa lite.
Att tillägga: Cullen och jag gillar varandra. Syns det?