torsdag 1 december 2016

All I want for Christmas...

Årets önskelista är ganska kort. Mest vill jag ha snälla barn, fred på jorden och inte huvudvärk på minst ett år.

Bildkälla AdLibris
Kokboken "Ännu mera vego" har jag velat ha sedan minuten den landade i bokhandeln. Hoppas hoppas hoppas att den ligger under granen. Jag har en bokönskelista lång som min arm på AdLibris, om ni undrade. Den här är med där.

Bildkälla Amazon
Självklart behöver jag inte ett effektlack med flagor i 18 karats guld, men eftersom "The man with the golden gun" är det enda lacket från OPIs Skyfall-kollektion jag saknar så behöver jag det.

Bildkälla Etsy
Det här supersnygga halsbandet från Etsyshoppen HopeHomeEssentials skulle jag inte bli ledsen över. Och då brukar jag inte gilla blått, så gissa om jag hjärtar det här.

Bildkälla Discshop
Jag har varit lite, eller mycket, nostalgisk över vissa saker senaste tiden, och bland dessa saker finns tv-serien "Tredje klotet från solen" och jag vill gärna ha boxen med hela serien.

Det var väl ungefär det hela. Eftersom det inte riktigt funkar att ha en räv som husdjur. Gjorde det det skulle jag ha en räv på önskelistan.