torsdag 8 december 2016

Air conditioned nightmare-Dagens


Låt: "Brooklyn, you're killing me" med Andrew McMahon in the Wilderness.
Outfit: Klänning från Monki, leggins från Ica Maxi, kofta från Vila.
Smink: Jag är som vanligt sminkfri.
Nagellack: Polovetsian dances från A England.
Frisyr: Oborstat. Så ett mellanting mellan lockigt och bara rufsigt.
Doft: Sötsliskig hårolja. Sådär sötsliskig att det är lite synd att den är så dryg...
Smycke: Ringarna.
Klocka: Inget behov av det idag.
Frukost: Te, smörgås och frukt.
Fika: Te och kanelbulle.
Middag; Kanelkyckling med ris.
Pryl: Är en hundvalp en pryl? För i så fall hundvalp, för jag har träffat 6 schnauzervalpar idag. Samt deras mamma, mormor och morfar. Morfar är den där jag brukar gå ut och gå med. Och nu vill jag ha en schnauzer. *hjärtögon*
Träning: Promenad.
Kvällsnöje: Läsa och dricka prosecco.
Att tillägga: Det börjar bli ett Dagens-tema det här, mig i ett soffhörn med Cullen. Men så gosar han och jag en del med varandra också.