tisdag 8 november 2016

Tre tomma no. 22

Kolla vem som fotograferade och skriver om de senaste tre tomma direkt när det händer! Trodde jag inte om mig själv att jag kunde vara så snabb, jag som gladeligen erkänner mig själv som synnerligen lat.
Nu lär det dröja ett tag, för jag har nog ingenting som är på vippen att ta slut. Tror jag?


Depend. Nagellacksremover. Supersnabb. Favoriten. Ni har sett den förr och kommer se den igen.
Plaståtervinning.
Betyg 5/5

Monuspa. Warming ginger massage and body oil. Bortglömd flaska jag fick i en Glossybox någon gång. Hade ett par ryggmassager kvar i sig, men nu är den slut. Rätt så härlig faktiskt, med sin värmande effekt. Dock är det bra om man gillar doften av ingefära, för den doftar ingefära mycket. SKulle kunna köpa igen om jag trillade på den, men kommer inte leta efter den.
Plaståtervinning.
Betyg 4/5

Depend. Nagellacksremover. Snabb/Doftfri. En gång för länge sedan var det slut på den blå removern i affären när jag hade removerkris. Så jag köpte den lila - och jag har avskytt den sedan dess. Funkar i stort sett bara på krämlack, lämnar efter sig en oljig hinna. Luktar blöt skumbanan, så det där "doftfri" ger jag inte mycket för. Ni vet den där ryskänslan av naglar på svarta tavlan? Den får jag av att använda Depends lila remover. Inte undra på att det tagit 3+ år att göra av med den. Kommer inte över tröskeln en gång till.
Plaståtervinning.
Betyg 1/5