måndag 17 oktober 2016

Tyst

Det som var tänkt som en datorfri dag i fredags blev en datorfri helg. En väldigt skön datorfri helg. Så pass att jag bara tittar in här för att säga hej. Jag lever. Jag mår bra. Jag mår så pass förträffligt att jag känner att jag kommer vara uppkopplad på the internet webs ganska sparsmakat ett tag framöver.

Förresten är 2016 året då Jenny gör slut med det ena sociala mediet efter det andra. En stor anledning till att jag ens slog på datorn idag, förutom för att uppdatera vilken bok jag läser, var för att avaktivera mitt Twitterkonto. Varje litet steg bort från alla dessa "sociala" medier är ett stort kliv framåt för mig och mitt själsliga välmående.

Vi ses nog snart, men om det blir väldigt tyst vet ni varför. Jag gör annat helt enkelt. Läser. Klappar katt. Ser på film. Promenerar. Dricker te. Bakar. Lagar mat. Mediterar. Andas.
Lever.