måndag 11 juli 2016

The print was so small I didn't understand-Dagens


Låt: "We have it all" med Pim Stones. Gör mer musik nu!
Outfit: Byxa från HM, t-shirten är en present från Perny och Penko och den kommer från web-shopen Her Universe, Converse med Union flag-mönster, väska från Society6.
Smink: Inget.
Nagellack: Infra red från China glaze.
Frisyr: Utsläppt, regnlockigt och rufsigt.
Doft: Deo.
Smycken: Stjärnformade strassörhängen från Ego, armband från Edblad.
Klocka: Ingen.
Frukost: Eftersom jag igår blev akut skitsur på att företaget Paulún tar så jädra hutlöst betalt för sin "supergrötmix" så gjorde jag min egen snarlika. Den var jag så klart tvungen att testa idag. Toppade den med pumpakärnor, kanel och lönnsirap. Till det drack jag självklart te.
Fika: Te och nybakade scones med marmelad.
Middag: Lasagne, coleslaw och vattenmelon.
Pryl: Äggbod.
Träning: Hundpromenad inklusive en extrasväng. Har väldigt ont i foten just nu som tack för det. Borde kanske ta kontakt med vården...
Kvällsnöje: Tv.
Att tillägga: Ibland regnar det så man undrar om man behöver bygga en båt. Två minuter senare skiner solen så att man kan fotografera hololack. Det är sådant som kallas omväxlande väder antar jag.