lördag 28 maj 2016

I'm gonna make a super sonic man outta you-Dagens

Jag har läppstift på tänderna - jag lovar att det inte är en förolämpning.

Låt: "don't stop me now" med Queen. Det räcker att jag hör tre takter av den så snurrar den i skallen tre dagar sedan. Det här är dag ett...
Outfit: Leggins från Monki, klänning från Kapp Ahl. Ibland kofta från HM.
Smink: CC creme från Luméne, blusher från Sleek, ögonbrynsgel från Model co., ögonskuggor och ögonpenna från HM, mascara från IsaDora, läppstiftet är Idun Minerals Jordgubbe.
Nagellack: You're so vain-illa från OPI.
Frisyr: Knut. Den här gången lite mer friserad.
Doft: Vanilla touch från La Rive/HM.
Smycke: Ringarna och triskeleörhängen från Salted Melon.
Klocka: Som ni kanske ser på bilderna så har jag två klockor. Jag bytte batteriet på min guldiga Storm idag så den fick ersätta min svarta Jaques Lemans-kronograf F1 edition. Anledningen till att jag har så många klockor och byter mina klockbatterier själv är att jag knäcker extra i ett urmakeri och har 15 års erfarenhet. Don't do that at home.
Frukost: Te, havregrynsgröt med kanel och pumpakärnor och mjölk.
Fika: Te och kaka.
Middag: Det är internationella hamburger-dagen idag, så gissa.
Pryl: Hårmunk.
Träning: Stått på fötterna mest hela tiden i fyra timmar. Och jag toklängtar efter att stavgå. Hoppas kunna gå en tur imorgon om foten tillåter det.
Kvällsnöje: Fira födelsedag och äta rabarberpaj.
Att tillägga: Idag är det ingen vanlig dag för idag är det älskade makens födelsedag!