lördag 5 mars 2016

Gonna paw, paw at you-Dagens


Låt: "Every other freckle" med alt-J. Förutom att jag gnolat på Indiana Jones-temat, men det gör jag ofta när jag träffar min svärfar.
Outfit: Leggins, kjol och kofta från HM, topp från Monki.
Smink: CC creme från Luméne, ögonbrynsskugga från Clinique, ögonskugga och ögonpenna från HM Beauty, mascara från IsaDora, blusher från Glossybox, läppstift från Idun minerals.
Nagellack: Neo noir från HM Beauty.

Frisyr: Utsläppt.
Doft: James Bond 007 for women.
Smycke: Stjärnörhängen och triskelehalsband samt ringarna jag alltid bär.
Klocka: Jaques Lemans F1 kronograf.

Frukost: Te, ägg och bacon.
Fika: Kaffe latte och smörgås.
Middag: Pizza.

Pryl: Kapsylöppnare.
Träning: Nix pix.

Kvällsnöje: Myskväll med döttrarna.

Att tillägga: Husets herrar är på baluns eller utomlands, så husets flickor får roa oss själva. Och alla som sett en amerikansk "chick flick" vet ju hur det går till. Kuddkrig, dans och allsång med skvimpiga glas, make overs och förtroliga samtal. Eller läsk, chips och film.