torsdag 4 februari 2016

Can I kiss your face?-Dagens

Bildkälla Wikipedia
Låt: "Carnival" med Mark Owen. Fortfarande eller igen.
Outfit: Just nu pyjamas.
Smink: Nix pix kakmix.
Nagellack: Nej. 

Frisyr: Ursköljt. 
Doft: Woodsmoke and vanilla från Etsyshoppen Firebird.
Smycke: Ringarna.
Klocka: Nej.

Frukost: Te, rostad macka med ost.
Fika: Kaffe och kaka.
Middag: Cevapcici med klyftpotatis.

Pryl: Hundbajspåse. Alltså - det är inte svårt att plocka upp efter sin hund. Vill man inte hantera hundskit ska man kanske låta bli att skaffa hund, kan jag tycka. För det är inte kul att se all skit som ligger och dräller på trottoarer och gräsmattor. Bara äckligt.
Träning: Hundpromenad. Och ja - jag plockar upp efter dem.

Kvällsnöje: Inte mycket du.

Att tillägga: Känner mig galet oinspirerad just nu. Har du något du vill jag ska skriva om så tipsa mig gärna så att jag kan kickstarta hjärnan.