lördag 30 januari 2016

Can we go dancing on the water-Dagens


Låt: "Carnival" med Mark Owen. Den har fastnat i min hjärna kan vi väl säga. 
Outfit: Jeans från HM, tröja bandmerchendise för Destin Fragile.
Smink: Mascara och markerade ögonbryn, läppenna från Lord and Berry.
Nagellack: Nej. Det betyder att jag varit utan nagellack i en vecka nu. Unheard of!

Frisyr: Skitigt-hår-räddaren. Tvinna allt hår bakåt, snurra till en knut, fäst med hårspännen - klart.
Doft: James Bond 007 for women.
Smycke: Ringarna och rävörhängen.
Klocka: Nej.

Frukost: Te, macka.
Fika: Kaffe och teaterkonfekt.
Middag: Pastasallad.

Pryl: Skräckinjagande katt.
Träning: Ingenting.

Kvällsnöje: Umgås med släkten. Födelsedagsfirar svägerskan idag.

Att tillägga: Gillar man poppig electronica tycker jag att man kan ta och lyssna lite på Destin Fragile. Och det säger jag inte bara för att de i bandet finns med i min yttre bekantskapskrets och är trevliga och kommer från min hemstad, utan för att de är bra. Också.