onsdag 23 december 2015

There's something in the silence-Dagens


Låt: "Get ready for it" med Take That. Jodå. Har hittat tillbaka till ett gammalt guilty pleasure för att de gjort en så sjuhelsike peppigt bra låt till "Kingsman". En film som jag kanske har sett mer än en gång vid det här laget...
Outfit: Just nu pyjamas. Har varit självutnämnd köksslav idag.
Smink: Nej.
Nagellack: Årets jullack blir visst Chancer från Butter London.

Frisyr: Jo jag vet - jag skulle ju inte färga håret mer. Men jag saknade att vara brunett. Och så är det nytvättat också.
Doft: Julens alla.
Smycke: Ringarna.
Klocka: Nej.

Frukost: Te och macka.
Fika: Kaffe och pepparkaksboll.
Middag: Julmat. Kommer vara så less om ett par dagar...

Pryl: Hela jädra köket.
Träning: Promenad både med och utan hund.

Kvällsnöje: Så lite som möjligt.

Att tillägga: Dan före dopparedan. Fast jag längtar mest till fredag för då är det pyjamasdagen. Eller som jag kallar den - årets bästa dag.