tisdag 1 december 2015

Avslappningsövningar, del 2

Alltså - förlåt om jag är gnällig, men andelen stress jag upplever just nu känns inte helt okej. Så jag är så in i *valfri svordom* glad att jag snubblade över adressen till en sida som loopar ljudet av regn. För regn hörrni - maken till avstressande ljud finns nog inte. Skulle vara vågskvalp i så fall.


Rainfor.me är med andra ord värt ett litet besök. Om man inte är rädd för åska, för det mullrar lite.

Jag har alltid varit en sådan där människa som tar på mig en extra tröja och brygger en kopp te och bara njuter när det regnar, så länge jag är inomhus, och jag älskar alla typer av regn. Sådana där ihållande ljumma sommarregn är dock bäst av alla. Då kan man hitta mig ute i trädgården med ansiktet vänt upp mot molnen, våt in på bara skinnet. Lugn i sinnet.