fredag 14 augusti 2015

This feeling called a smile-Dagens


Låt:  "Walking in the sun" med PANG!
Outfit: Top och haremsbyxa från HochM.
Smink: Absolut inte.
Nagellack: Swag från HochM

Frisyr:  Inbakad fläta. Som jag gjort själv! Tycker det är skitjobbigt att fläta håret rakt neråt - därav mina ständiga sidflätor.
Doft: Deo och jag själv. Lite bulldoft kanske.
Smycke: Ringarna.
Klocka: Nej.

Frukost: Bacon och ägg, te.
Fika: Te och nybakad kardemummabulle.
Middag: "Grillad" fläskkotlett, klyftpotatis, bea, sallad. "Grillad" för att gasen tog slut i gasolgrillen och jag stekte dem i grillpannan på spisen i stället.

Pryl: Diskmaskin.
Sysselsättning: Läsa, träna, baka, köpa diskmaskin, peppa älskade maken när han installerar diskmaskinen.
Träning: 10 minuter corepass, 20 minuter yogapass för rygg och nacke. Det har inte blivit någon promenad idag dock och jag längtar ut lite.

Kvällsnöje: Säg det du!

Att tillägga: Dagens stora grej har alltså varit att vi skaffat ny diskmaskin idag. Vi fick ut lite på hemförsäkringen för den som nästan brann förra helgen, så vi kände vi kunde slå till på en som vi tittade på tidigare i veckan redan nu. Nu är det bara problemen med min dator kvar. Den tar ström nu i varje fall, tack vare att älskade maken är duktig med lödkolven. Det var en kabel som gått av helt enkelt.