tisdag 18 augusti 2015

Read the readings-Dagens


Låt:  "The great commandment" med Camouflage.
Outfit: Top från Monki, kjolen har jag sytt själv av en klänning från HochM.
Smink: Inte idag heller.
Nagellack: Blue space från Gina Tricot.

Frisyr:  Alltså - jag knölade upp mitt oborstade hår i en sorts knut när jag skulle träna i förmiddags och där har det blivit kvar. Tydligen.
Doft: Deo.
Smycke: Ringarna.
Klocka: Nej.

Frukost: Rostade mackor, den ena med avokado och stekt ägg, den andra med hallon- och granatäpplemarmelad. Och så te såklart.
Fika: Te och banan.
Middag: Renskavsgryta med potatismos och lingon. Lilla E fyller 12 år idag, och på sin födelsedag får man bestämma maten och det var tydligen Rudolf som önskades i år. Och glass till efterrätt. 

Pryl: Paket.
Sysselsättning: Sjunga en stump, förfasas över korsspindel, läsa, träna. Ja ungefär så.
Träning: 10 minuter corepass, 20 minuter yogapass för rygg och nacke, promenad. 

Kvällsnöje: Läsa bok.

Att tillägga: Min bebis fyller 12 år. Herrejösses. Mina barn börjar bli stora. Betyder det att jag är vuxen nu?