onsdag 29 juli 2015

Namnbyte

Två inlägg på samma dag!? Det har ju inte hänt på superduperlänge! Och så är det - men nu har förändringens vindar blåst och jag vill bara påpeka det.

Jag har en längre tid känt mig rätt så jättetrött på att kalla mig för Mrs Data. Jag heter inte det liksom. Och även om jag fortfarande gillar Star Trek så är jag inte riktigt samma die hard-fan som döpte hela min internet-tillvaro efter karaktären Data, det där är nästan 20 år sedan trots allt.
Så, istället för att klippa av mig håret och gråta över det fem timmar senare - har hänt - så bestämde jag mig för att byta namn på bloggen. Det här är numera "Livet enligt Jenny". För det är ju det det är - mitt liv. Och jag heter Jenny.


Samtidigt passade jag på att byta namn på nagelbloggen till "Lackat enligt Jenny". Jag är fortfarande @mrs_data på Instagram dock, för orka bråka om det.