onsdag 24 juni 2015

Breaking things that I should keep-Dagens


Låt: "Hiding" med Florence + The Machine. 
Outfit: Klänning från HochM, tröjan har min mamma stickat.
Smink: CC creme från Luméne, blusher från HochM, ögonbrynsskugga från Clinique, mascara från L'Oréal, läppbalsam från Naked lips.
Nagellack: Lemon från Gina Tricot.

Frisyr: Flätat. 
Doft: Vanilla touch från HochM/La Rive.
Smycke: Pärlörhängen som jag fick i julklapp av Stora J:s pappa en gång för länge sedan. En av två saker värt att behålla jag fått från honom. Den andra är såklart dottern.
Klocka: Nej.

Frukost: Grilled cheese i fullkornsbröd, te till som alltid.
Fika: Te och kardemummakaka.
Middag: Veckans vego - stekt ris med halloumi.

Pryl: Slipmaskin.
Sysselsättning: Inte mycket du.
Träning: Nej.

Kvällsnöje: Filmtajm! Går en film på tv ikväll som jag har velat se ett tag eftersom jag inte får ont i ögonen av att titta på Sam Worthington.

Att tillägga: Det är jobbigt att så många artister som jag gillar precis släppt nya album. Det blir dyrt om jag ska skaffa allt jag vill ha just nu. Vi snackar Mika, Florence + The Machine, Adam Lambert, Muse och så vill jag gärna lägga ett par äldre album till samlingen också, som Tove Lo och The 1975 och det jag inte har med Andrew McMahon. Jag behöver en donation - helt klart.