lördag 11 april 2015

I know that a flicker gets bigger-Dagens


Låt: Jag lyssnar väldigt sällan på radio, mest när jag åker bil faktiskt. Och idag när jag åkte bil så hörde jag en låt som jag direkt tyckte var sådär bra att jag höjde volymen för att höra bättre. Låten heter "Higher" och framförs av Kate Boy.
Outfit: Svartvita leggins från HochM, lilablå klänning från Monki. Solglasögonen är en present från en vän som jag saknar för vi har inte setts på läääääänge.
Smink: Nix.
Nagellack: Hatch från Cirque.

Frisyr: Utsläppt.
Doft: Mig själv.
Smycke: Hängande pärlor/kulor i öronen från Morellato.
Klocka: Nix.
Fika: Kaffe och smörgås.
Middag: Gravad lax med potatis och god sås.

Pryl: Utförsäljning av påskgodis. Komsi komsi dragéäggen.
Sysselsättning: Handla, läsa. I övrigt så lite jag bara kan.
Träning: Nix.
Kvällsnöje: Familjemys.
Dagens ord: Vin?

Att tillägga: Underbar vårdag idag med altanpremiär. Synd att det ska bli kallare igen redan imorgon. Tillfällen man hoppas SMHI har fel.