lördag 8 november 2014

Next to your heartbeat where I should be-Dagens

Låt: "Photograph" med Ed Sheeran.
Outfit: Svart kjol, vitt linne och rosa tröja med hjärtan. Allt från HM.
Smink: Ja! Bara mascara i och för sig, men ändå. Smink!
Nagellack: Never take off the mask från Nubar. Om jag får Phantom of the Opera-vibbar av namnet? Ja.
Doft: Rain från Marc Jacobs.

Frisyr: Kan jag inte påstå.
Smycke: Ringarna och örhängen med vit cz.
Klocka: Ingen.
Fika: Te och Starbar.
Middag: Lövbiff med pommes frites, bearnaisesås och/eller persiljesmör. 

Pryl: Vedkorg.
Sysselsättning: Veckohandlat, förhandlat jobbschema, och tagit det lördagslugnt.
Träning: Nope.
Kvällsnöje: Elda i öppna spisen och filmtajm. Antingen "Nyckeln till frihet" eller "Pacific rim". Eftersom jag har sett den ena filmen minst 3 gånger och den andra inga gånger alls hoppas jag på den som jag sett 0 gånger. "Pacific rim" alltså.
Dagens ord: Don't be a dick. 

Att tillägga: Det är inte lätt alla gånger att vara gift med en man som tycker om att prata som Grover och Kakmonstret från Sesam. Antal gånger han fått mig att skratta så jag gråtit - många.