torsdag 2 oktober 2014

Leaves you empty with nothing but dreams-Dagens


Låt: "Stay alive" med José Gonzales.
Outfit: Leggins med ögon och lila/blåmönstrad klänning från Monki, svart kofta med huva från HM.
Smink: Tvättade ansiktet idag. Det räcker väl?
Nagellack: Vincent Price is right från Nail Pattern Boldness.
Doft: Moon från HM/La rive.
Frisyr: Lite allt möjligt.
Smycke: Ringar.
Klocka: Nej.
Fika: Kakor och väldigt mycket te. Så där så jag tror att jag består av 70% te snarare än 70% vatten.
Middag: Baconlindad lax med potatis, vitlökssås och sallad.

Pryl: Tekopp.
Sysselsättning: Träffat goda vänner.
Träning: Promenerade till de goda vännerna och hem igen.
Kvällsnöje: Har varit sugen på ett glas absint sedan i förmiddags, så jag tror jag ska ta mig ett glas absint.
Dagens ord: Gris! 

Att tillägga: Cullen har sin favoritplats på ryggstödet bakom min nacke. Gosigt. Och det är honom jag kallar gris...