lördag 6 september 2014

Everybody's gonna love today-Dagens


Låt: "Love today" med Mika. Trallat på den flera dagar.
Outfit: Grå pyjamasbyxa med kaniner och vitt linne från HM, vit tröja stickad av världens bästa mamma - min alltså. Fast jag hade randiga byxor på mig förut idag.
Smink:  BB creme från Garnier, blusher från Glossybox, ögonbrynsskugga från Clinique, ögonskugga och läppstift från HM, mascara från Jelly Pong Pong.
Nagellack: Alias från Color club.
Doft: Vanilla touch från HM.
Frisyr: Lite tvinnat och rufsig fiskbensfläta.
Smycke: Ringarna och stjärnformade strassörhängen.
Klocka: Randig Lambretta Cielo.
Fika: Te och ingefärskaka.
Middag: Lövbiff med frittar.

Pryl: Boettöppnare.
Sysselsättning: Jobbelijobb, veckohandla, steka lövbiff.
Träning: *smiley*
Kvällsnöje: Filmtajm!
Dagens ord: SLUTA SPELA SHAKIRA!!!

Att tillägga: En dag med bara bra kunder som behandlar mig som en människa och inte mindre vetande för att jag står i butik = en bra dag. Har tyvärr varit alltför välbekant med motsatsen. Något att tänka på kanske? Hur du behandlar butikspersonal?