söndag 10 augusti 2014

Hjärtat väljer blint-Dagens


Låt: "Jag är en vampyr" med Markus Krunegård. Blir så när älskade maken har glitter i pannan och påstår att det är för att han är en Twilight-vampyr... Triggervarning för blod i videon.
Outfit: Randiga byxor från Monki, gul stickad tröja från HM.
Smink:  Ögonbrynsskugga från Clinique, mascara från Benefit, blusher, ögonskugga och läppstift från HM.
Nagellack: Layering med Star gazer 307 över Black tie från Nox Twilight.
Doft: Rain från Marc Jacobs. Är så försiktig med den att jag hinner glömma hur mycket jag älskar den mellan gångerna. Vill. Ha. En. Backup.
Frisyr: Hårmunk.
Smycke: Ringarna, silvercreoler från Fossil, humlehalsband från Gina Tricot.
Klocka: Ingen.
Fika: Te och tårtkalas.
Middag: Yakiniku med ris.

Pryl: Kakburk.
Sysselsättning: Fira födelsedag. Stora J fyller 22 idag. Tiden går fort.
Träning: Planerar en promenad lite senare.
Kvällsnöje: Eftersom jag inte har hunnit med det förut idag, så vill jag faktiskt läsa.
Dagens ord: Grattis på födelsedagen älskade unge!
Att tillägga: Kladdkakan på bilden fick namnet "hands off" efter dekorationen. Så nu vet ni.