tisdag 29 juli 2014

I bet you can't erase my touch-Dagens


Låt: "Erase" med Mika. Finns bara med på den Nordamerikanska utgåvan av Mikas debutalbum Life in cartoon motion, så jag har jagat ett tag.
Outfit: Leopardmönstrade shorts och t-shirt med Union flag, från HM såklart.
Smink: Ögonbrynspenna från Julia, ögonpenna från IsaDora, ögonskugga från HM, mascara från Benefit.
Nagellack: Look sharp från HM.
Doft: Amber and vanilla från HM.
Frisyr: Utsläppt.
Smycke: Stjärnformade strassörhängen från Ego.
Klocka: Nej.
Fika: Hembryggt iste och glass.
Middag: Tandorilax med ris.

Pryl: Solglasögon. 
Sysselsättning: Titta ikapp på "Teen wolf", inte förgås i värmen, läsa, lapa d-vitamin.
Träning: Nej.
Kvällsnöje: Så lite som möjligt.
Dagens ord: "The good thing about being old is that you don't have to worry about dying young." Från Doctor sleep av Stephen King
Att tillägga: Jag får visst det klaga på värmen så mycket jag vill. Och sedan när det blir vinter tänker jag klaga på att det är kallt, för det får jag också. Det ena utesluter inte det andra.