onsdag 2 juli 2014

Even angels have their demons-Dagens


Låt: "Burn with you" med Lea Michele.
Outfit: Reafyndad klänning från Monki. The love!
Smink: Ögonbrynsskugga från Clinique, svart eyeliner med penna från Färg, mascara från Benefit, det läppmojs som varit närmast till hands.
Nagellack: Layering med rose of ligh från OPI över Cleopatra gold från HM.
Doft: Amber vanilla från HM. Sprillans ny och doftar underbart för ett vaniljfreak som mig.
Frisyr: Rufsig och tufsig tofs.
Smycke: Silvercreoler från Fossil i öronen.
Klocka: Nej.
Fika: Te och Earl Grey-kaka.
Middag: Nachos med grönsaker och min variant på guacamole.
Pryl: Trasigt tangentbord. Jävla skit att jag skulle spilla vin i mitt "spill-resistant keyboard" kan man tycka. Så jag har tecken som inte funkar att göra nu. Buhu!
Sysselsättning: Roa barn, laga mat, handla mat, laga mer mat, hänga lakan, springa in med lakan när det börjar regna, läsa ut bok, lyssna på åska, tvärsomna i soffan.
Träning: Nej.
Kvällsnöje: Vi hat lovar barnen "Doctor Who" nu när det inte är någon fotboll på tv. För jo - jag följer VM.
Dagens ord: Da fuk?
Att tillägga: Ingenting känner jag. Har varit en bra dag idag.