lördag 12 juli 2014

All I want to do is make you happy-Dagens


Låt: "Make you happy" med Mika
Outfit: Leopardmönstrade sidenshorts och korallfärgad t-shirt från HM.
Smink: Fortfarande för varmt för att jag ska orka bry mig.
Nagellack: Amazon från HM.
Doft: Maroccoanoil och diskmedel.
Frisyr: Utsläppt för att det är nytvättat. Tror det är dags att färga det igen...
Smycke: Ringarna.
Klocka: Nej.
Fika: Coca-cola och lakrits.
Middag: Kyckling- och baconburgare med coleslaw och bbq-chips. F
örresten - de nya Brooklyn-hamburgerbröden från Korvbrödsbagaren är de godaste hamburgerbröden jag har ätit som jag inte har bakat själv. Och det säger jag för att det är sant, inte för att min svåger jobbar där. Fast min svåger jobbar där.
Pryl: Tidtagarapp på mobilen. Hade bara stoppur förinstallerat och den använder jag cirka aldrig. Tidtagarappen däremot använder jag jättemycket. Önskar bara man kunde byta signal på den för attans vad den skräller.
Sysselsättning: Läsa. 
Träning: Ett litet yogapass för ryggen. På gräsmattan i solen. Ganska så precis underbart.
Kvällsnöje: Bronsmatch i fotbolls-vm. Jag håller på Nederländerna, men tror att Brasilien vinner.
Dagens ord: FEAR = Face Everything And Recover.
Att tillägga: Om man sitter på altanen nästan hela dagen och det är 25 - 30 grader varmt och man inte ätit eller druckit ordentligt, men satt i sig ungefär en påse Pandalakrits, då kan det hända att man spyr något som är svart och smakar lakrits. Men nu mår jag prima! Att jag aldrig lär mig - det här är andra gången i år jag får värmeslag.