söndag 22 juni 2014

Is there a ghost in my house-Dagens


Låt: "Is there a ghost" med Band of horses.
Outfit: Korallröd tisha från H&M, randiga byxor från Monki. Man kan ju tro att jag bor i de där byxorna, och det gör jag.
Smink: Söndagsledigt fejs.
Nagellack: Orange you fantastic från OPI.
Doft: Söndagslediga doftreceptorer. Vad två dagars huvudvärk kan göra.
Frisyr: Begone from my face!
Smycke: Ringarna.
Klocka: Söndagsledig säger jag ju.
Fika: Coca cola och blandat godis.
Middag: Pizza!
Pryl: Hårsnodd från Blax.
Sysselsättning: Som sagt - söndagsledig. Och slöglo på Formel 1. Typ.
Träning: Söndagspromenaden utgick på grund av, milt uttryckt, omväxlande väder.
Kvällsnöje: Ingen aning faktiskt. Säkert något vi har på dvd.
Dagens ord: SÖNDAGSLEDIG!
Att tillägga: Om ni tittar noga skymtar ni mina färskaste tatueringar. Kommer snart i ett eget inlägg.
Also - är det bara jag som tycker att det ser ut som att Cullen säger: "Paint me like one of your french girls, Jack"?