söndag 11 maj 2014

Won't look down won't open my eyes-Dagens


Låt: "Chandelier" med Sia. Har ni inte redan sett den här videon rekommenderar jag ett litet klick. Fantastisk dansare. Lider alltså inte av ESC-baksmälla idag, men rätt låt vann.
Outfit: Fläckiga byxor, mörkblå top med Queen geek-tryck, röd hoodie. Allt från H&M.
Smink: Mascara och markerade ögonbryn. That's it.
Nagellack: Agro från China glaze.
Doft: Deo.
Frisyr: Vanliga flätan över vänster axel.
Smycke: Blå pärlor i öronen.
Klocka: Lambretta med Union flag.
Fika: Kaffe och glass.
Middag: Chili con carne, ris, avocado och familjens nya besatthet - sriracha.
Pryl: Paraply.
Sysselsättning: Shopping, titta efter nytt matbord, bli kall, Formel 1, surfa, läsa, laga mat. Ska duscha så snart jag har postat det här.
Träning: Dagens söndagspromenad utgick på grund av ösregn.
Kvällsnöje: Gissar på "Doctor Who" eftersom vi börjar titta på det igen.
Dagens motto: Everything has beauty.
Att tillägga: För att tävla om ditt eget signerade ex an "Alvhilda" klicka här.
Ber att få förtydliga att jag betalat för boken själv (med pengar jag hittat under soffdynorna). Jag är alltså inte sponsrad av vare sig min kära vän som skrivit boken, eller av förlaget. Ville bara dela med mig av stoltheten liksom.