lördag 3 maj 2014

Dagen igår

Det här inlägget hade jag egentligen tänkt knåpa ihop redan igår, men så sprang dagen ifrån mig lite och jag hann inte riktigt med.
Igår var nämligen en speciell dag för två av mina vänner. Perny hade releasefest för att fira att hennes debutroman "Alvhilda - uppvaknandet" numera finns att köpa. Dessutom kan man från och med igår beställa absint på Systembolaget som en annan kär vän till mig är en av producenterna av. Och självklart ville vi lägga vantarna på även dessa flaskor. 


Här står de alltså i all sin skönhet, "Alvhilda" och absinterna Vit Opal och Grön Opal (båda var väldigt goda kan jag intyga).

Vad säger man? Jag är så galet stolt över både boken och absinterna, så ni vet inte vad. Titta vad mina vänner kan göra! Titta vad duktiga och drivna de är!

Alvhilda kan ni köpa bland annat på AdLibris och Bokus.
Vit Opal och Grön Opal finns i Systembolagets beställningssortiment, och i Örebro även på hyllorna i butik. Om den inte sålt slut. Igen.