söndag 27 april 2014

Raise a glass of vine-Dagens


Låt: "I see fire" med Ed Sheeran.
Outfit: Prickig klänning från Monki, t-shirt med Beatlestryck från H&M, Converse med Union flag, väska från Society 6, rosa solglasögon från Kapp Ahl.
Smink: Inte denna dag heller.
Nagellack: Ingenting. Försöker bestämma mig för vad jag vill ha.
Doft: Lavendel eftersom min body lotion stinker luktar lavendel.
Frisyr: Nytvättat, självtorkat och lockigt.
Smycke: Mina ringar.
Klocka: Ingen på armen men jag önskar mig en randig Lambretta Cielo på min födelsedag.
Fika: GB Sandwich.
Middag: Kycklinggratäng med ris och sallad.
Pryl: Solskydd.
Sysselsättning: Inte många slängar med sleven här inte.
Träning: Söndagspromenad har vi gjort till en tradition här hemma. Idag gick vi vid Oset och tittade på fåglar och Hjälmaren. 5 kilometer eller så, vet inte hur lång tid det tog.
Kvällsnöje: "Teen wolf" eller "Carrie". Det får väl bero lite på vilket humör vi är på när kvällen kommer.
Att tillägga: Jag gjorde det! I och med det här inlägget har jag uppdaterat den här bloggen 365 dagar i rad, alltså ett år! Kanske att jag låter det glesa ut mellan inläggen nu, eller så rasslar jag på av bara farten. Vem vet?