lördag 26 april 2014

It is all of these things and more- Dagens


Låt: "A question of lust" med Depeche Mode. Go att hångla till, om ni undrar.
Outfit: Svart kjol, vit blus, blommiga skor, svarta solglasögon - allt från H&M.
Smink: Inget alls. Funderar på om det är dags för en vacker med spackel-vecka igen. Så jag inte glömmer bort hur man gör.
Nagellack: Papaya punch från China glaze, bitvis piffat med Cult look från Fnug.
Doft: Lily of teh valley & musk från H&M.
Frisyr: Någon sorts knut.
Smycke: Endast mina ringar.
Klocka: Inte idag.
Fika: Te och lördagsgodis. Dragéäggen kostade 3 kronor för en påse på Ica...
Middag: Grillad fläskytterfilé, pommes frites, avocadosallad, rosé.
Pryl: Kundvagn.
Sysselsättning: Så lite jag bara kan.
Träning: Nix pix. Det har tydligen gått år pipsvägen med min löpträning. Tack för det, krånglande knäet.
Kvällsnöje: Film tror jag. Älskade maken hyrde "Gravity" igår. Igår såg vi "Thor 2". Den var väl sådär, men jag gillar verkligen Loki. Fast det beror nog på Tom Hiddelston. Och Darcy är ju obetalbar!
Att tillägga: Hur det går i skolan? Åt helvete. Funderar på att hoppa av.