söndag 6 april 2014

In the endless sky we are but one-Dagens



Låt: "Wolf and I" med Oh land.
Outfit: Svarta byxor och mönstrad skjorta från H&M, rutig jacka från Only, Converse med Union flag-mönster.
Smink: Ögonbrynspenna från H&M, mascara från Max Factor.
Nagellack: Toggle to the top från Essie.
Doft: Deo.
Frisyr: Fläta on the side.
Smycke: Mina ringar.
Klocka: Lila Ice watch.
Fika: Te och cupcake.
Middag: Skinkschnitzel med pommes frites och sallad.
Pryl: Elvisp.
Sysselsättning: Söndagsfrukost, söndagspromenad, söndagsbaka, söndagsmiddag, söndagsleka. Man skulle kunna tro att det är söndag eller något.
Träning: Söndagspromenaden.
Kvällsnöje: Hoppas jag hinner med lite "Teen wolf", men det blir antagligen inte tid till det utan istället något jag knappast tycker är ett nöje, men som ska bli skönt att få överstökat.
Att tillägga: Efter allt jag har stoppat i mig idag kommer jag nog vara mätt i en vecka. Eller en kvart till.