torsdag 17 april 2014

If the night is burning I will cover my eyes-Dagens

Är det min födelsedag? Ge mig osten då!

Låt: "I see fire" med Ed Sheeran. Jag har inte sett filmen den är med i (än) men jag bara älskar låten. Vilken film? "The Hobbit: The desolation of Smaug".
Outfit: Just nu? Randig tröja och pyjamasbyxor med kaniner på från H&M. Tidigare idag randiga byxor i stället för pyjamasbyxorna, men fortfarande från H&M.
Smink: Nej.
Nagellack: Bestämmer mig just nu...
Doft: Nu har jag haft huvudvärk två dagar i rad och då vill jag inte ha parfym, så jag doftar som mig själv.
Frisyr: Rufsigt.
Smycke: Mina ringar.
Klocka: Eh... nej.
Fika: Te och digestivekex.
Middag: Ugnsstekt kyckling med ris, grönsaker.
Pryl: Påskpynt.
Sysselsättning: Så lite som möjligt och trängas på Ica med halva Sveriges befolkning.
Träning: Lite stretch för rygg och nacke så att den här spänningshuvudvärken kanske kan dra åt fanders någon gång.
Kvällsnöje: Gosa.
Att tillägga: Hela familjen är samlad igen, eftersom Stora J har påsklov. Och idag fyller Schumi 7 år - tror vi i varje fall. Hon är ju en hittekatt trots allt.