lördag 5 april 2014

Chase shadows in the sky-Dagens


Låt: "Black dove" med The Daylights.
Outfit: Grå leggins, vit klänning från H&M, vit kofta från Lindex.
Smink: Foundation och mascara från Max Factor, rosa blusher från Glossybox, ögonskugga från Maybelline, guldögonpenna från Make up store, guldögonskugga från Chanel, ögonbrynspenna och rött läppglans från H&M.
Nagellack: Inget.
Doft: Lily of the valley and musk från H&M.
Frisyr: Kort fläta på sidan.
Smycke: Infinityring jag fått av Lilla E, örhängen från Monki.
Klocka: Endless från cK. Om ni undrar vad man betalar för när man köper en klocka från cK så är det namnet. Riktiga skitverk i de där. Borde jag veta för jag var inne i ett senast idag.
Fika: Te och punchpraliner.
Middag: Pizza!
Pryl: Badrumsspegel.
Sysselsättning: Jobbelijobb, handla, läsa, allmänt hemmapyssel/slöande.
Träning: En sådan där dag det var träning nog att rulla ur sängen. Jag avskyr sommar/vintertidsomställningarna. Avskyr! Har något knepig jetlag hur länge som helst känns det som.
Kvällsnöje: Antar att vi poppar popcorn och tittar på någon film jag redan har sett åttatusen gånger.
Att tillägga: Funderar på vad jag ska bli när jag blir stor. Har inte kommit på något än.