måndag 17 mars 2014

Start a fire just to watch it burn-Dagens


Låt: "Kids" med Mikky Ekko.
Outfit: Spräckliga byxor och grå huvtröja från H&M.
Smink: Nej.
Nagellack: Väldigt avskavt från Pahlish vid namn The ghost shift.
Frisyr: Nyfärgat och flyger runt lite som det vill.
Klocka: Gul Zodiac. Just nu min to-go-to-klocka.
Smycke: Mina ringar och ikonarmbandet.
Fika: Kladdkaka. Så gick det med den tänkta sötsakefastan. Har andra saker att bry mig just nu känner jag. Vissa traditioner är till för att brytas och det gör jag nu. Men jag kommer fortsätta avstå chips och alkohol.
Middag: Pasta med broccoli och räkor.
Pryl: Hörlurar. Älskar att avskärma mig.
Sysselsättning: Kurator, läsa, jaga egensatt deadline.
Träning: Promenad. Planerar löpträning också. Kan kanske bli en tur i morgon. Kanske. Eventuellt. Om suget håller i sig.
Kvällsnöje: "The maze runner".
Att tillägga: Så drar vi igång med den stora grejen då. Det här kommer bli jobbigt och ack så befriande.