söndag 9 mars 2014

So take my hand tonight and hold me tight-Dagens

Låt: "Dracula" med Henric de la Cour.
Outfit: Svarta tights, blå "queen geek"-tröja och svart huvkofta från H&M, svart kjol från Indiska.
Smink: Nix.
Nagellack: Transfusion från Glitter Gal.
Doft: Blev lite svettigt ett tag där...
Frisyr: Hästsvans.
Klocka: Nej.
Smycke: Mina ringar.
Fika: Te och scones för mig, Plejaderna fick citronrutor också (som jag inte åt på grund av fastan). (Eller okej då - jag åt en yttepytteliten bit.)
Middag: Kyckling med ris, sallad och mozzarella bara för att det är gott.
Pryl: Bok.
Sysselsättning: Tvättdag, promenerande, bokcirklande, slöande.
Träning: Den där promenaden. Plus att jag faktiskt löpte uppför en ganska brant backe bara därför att. Börjar känna löplust igen. Kanske.
Kvällsnöje: Surfa nätet.
Att tillägga: Det där med att ha en bokcirkel alltså. Bra grej. Eget inlägg kommer inom kort.