lördag 29 mars 2014

Don't give up I'm working it out-Dagens


Låt: "Whataya want from me" med Adam Lambert.
Outfit: Svarta leggins, röd kjol och svart t-shirt med kärleksfullt tryck. Allt från H&M.
Smink: Mascara från L'Oreal, rött läppglans från H&M, världens mest oplockade ögonbryn från naturen.
Nagellack: Har sagt hela dagen att jag ska ta av Sleeping palace från A England, men att verkligen göra det sitter tydligen lång inne.
Frisyr: Utsläppt. Har en bra hårdag idag känner jag.
Doft: Rain från Marc Jacobs.
Klocka: Union flag-mönstrad Lambretta.
Smycke: Bara mina ringar.
Fika: Kaffe och lördagsgodis.
Middag: Pizza med sallad.
Pryl: Bonbonjär att förvara lördagsgodiset i. Den är tom nu.
Sysselsättning: Förutom att veckohandla och inte hinna träffa en kompis - inte mycket.
Träning: Vilodag eftersom jag sprang igår istället för idag som jag egentligen hade tänkt. Vila är också skönt.
Kvällsnöje: Lördagsmys!
Att tillägga: 16 april kommer Pernys bok ut. Notera i almanackan och köp den! Det är en order.