tisdag 18 mars 2014

Bottling sun in an hourglass-Dagens

Bildkälla iheartinspiration
Låt: "Kids" med Mikky Ekko idag med.
Outfit: Grå leggins, grå huvtröja från H&M, lila t-shirt med tiger från Lanvin for H&M.
Smink: Nej.
Nagellack: Petrol sky från H&M.
Frisyr: Nytvättat och lockigt.
Klocka: Casio med tidtagning och timer.
Smycke: Mina ringar.
Fika: Te.
Middag: Chili con carne, chapati och sallad.
Pryl:
Sysselsättning: "Teen wolf", läsa, löpa, laga mat.
Träning: Första löppasset på superlänge gick av stapeln idag. Lyckades med konststycket att klämma in 6 löpminuter (en i taget). Blev helt slut och knallhög på endorfiner. Hoppas det håller i sig för mig i år för nu känner jag mig rejält inspirerad och hade jättekul!
Kvällsnöje: Tv och/eller bok.
Att tillägga: Tog inga foton idag, eller jo det gjorde jag men den är på Instagram och jag orkar inte ladda upp den här, så istället blir det lite inspirationsbild idag.