onsdag 26 februari 2014

It's alright I don't wanna know-Dagens

Låt: Lyssnar just nu mycket på Kite och Henric de la Cour. Idag vaknade jag och trallade på "Shark" med HdlC, så inläggstiteln kommer från den.
Outfit: Samma leggins och kjol som tidigare i veckan, men idag med en blå-och-vitrandig t-shirt och en svart kofta. H&M
Smink: Skiter jag i just nu på grund av orkar inte.
Nagellack: Inte ens lite grann.
Frisyr: Oborstat.
Doft: Vanilla touch från La rive/H&M.
Klocka: Bidde ingen sådan idag.
Fika: Te och kaka.
Middag: Chelseagryta med ris och chokladmousse till efterrätt. Varit på middag hos mammsen och pappsen.
Pryl: Raggsockor.
Sysselsättning: Ja.
Träning: Hell to the no.
Kvällsnöje: Väntar på att älskade maken ska borsta håret på mig, för det tycker jag är jätteskönt, och sedan ska jag sova.
Att tillägga: Ingen bild idag för jag har inte orkat fixa någon.