tisdag 28 januari 2014

When your heart releases you won't fall to pieces-Dagens


Låt: Vaknade idag med "Stutter" med Marianas trench på hjärnan och sedan övergick det till samma band men "Porcelain" som dagens Dagens är döpt efter. Gör mig en tjänst och klicka på länken och lyssna på "Porcelain" i varje fall. Den är så fantastiskt underbar.
Outfit: Myskläder.
Smink: Nej.
Nagellack: Samlar mig för gå och ta bort Peacock glitter från H&M och Kale från Chirality. Det kommer antagligen bli lite jobbigt på grund av är glittrigt.
Frisyr: Kan jag inte påstå.
Doft: Antagligen lite svett sådär.
Klocka: Nope.
Smycke: Inte det heller.
Fika: Kaffe och skorpa.
Middag: Pasta och lövbiff med syltlök. Eller som min svägerska sade en gång när hon var liten om den rätten: "Att så mycket äckligt kan smaka så gott".
Pryl: Hårsnodd från Blanx.
Sysselsättning: Det "viktigaste" jag gjort idag var att titta på "Teen wolf"...
Träning: Har varit en sådan där dag när det varit träning nog att flytta sig från sängen till soffan.
Kvällsnöje: Har bara ett kapitel kvar i den fic jag just nu läser, så...
Att tillägga: Nä.