söndag 26 januari 2014

I'm scared to know I'm always on your mind-Dagens


Låt: "Collide" med Howie Day.
Outfit: Just nu? Prickiga pyjamasbyxor, randig tröja, grå huvtröja och superslitna tofflor. Allt utom tofflorna från H&M.
Smink: Just nu? Inget alls. Men förut idag hade jag lite läppstift och mascara och markerade ögonbryn.
Nagellack: Lake från Chirality.
Frisyr: Just nu? Nytvättat som självtorkar. Tidigare idag inbakad fläta.
Doft: Just nu? Ingen särskild. Tidigare idag Delicate darks från H&M - för så hette den visst.
Klocka: Just nu? Ingen alls. Tidigare idag lila Ice watch.
Smycke: Stjärnformade strassörhängen.
Fika: Te, vegetarisk panini, apelsinjuice och Torta di Limoncello.
Middag: Senapskyckling med pasta.
Pryl: Världens gnälligaste dörr.
Sysselsättning: Slö söndag, fikade med Perny på Paolos, shoppade lite hos hovleverantören, läst.
Träning: Lite promenerande blev det i varje fall.
Kvällsnöje: "Kick ass 2" kanske. Fast jag har en sak jag behöver göra inför mitt kuratorsbesök imorgon, som jag så klart har skjutit upp. Och så har jag en ny Helmer till mina nagellack att skruva ihop, men det gör jag nog imorgon.
Att tillägga: Söta gosedjur jag har va? Katten Cullen och goseräven Stiles.