lördag 25 januari 2014

I'll be your memories-Dagens


Låt: "I swear this time I mean it" med Mayday parade. Sitter fast rätt bra därinne.
Outfit: Spräckliga byxor och grå huvtröja från H&M. Under huvtröjan en svart långärmad tröja från Monki.
Smink: Foundation och mascara från Max Factor, blusher från Glossybox, ögonbrynspenna från H&M, ögonskugga från Model co, ögonpenna från Elite, läppstift från Clinique.
Nagellack: Nakennaglar hela dagen! Tror de blir gröna snart.
Frisyr: Superrufsig tofs baserad på oborstat hår och lockar.
Doft: Alltså - jag har en katt som sitter på mina smalben och jag är dessutom alldeles för lat för att gå ut i badrummet och kolla, men det är en mörk flaska och jag tror den heter något med "Dark" (men jag kan ha fel) och den kommer från H&M.
Klocka: Union flag-Lambrettan.
Smycke: Stora ringar i öronen, Fossils silverkollektion för en herrans massa år sedan.
Fika: Te och marknadsgodis.
Middag: Pizza.
Pryl: Bonbonjär.
Sysselsättning: Jobbelijobb, veckohandla, läsa.
Träning: Eh.. nej. Gjorde ett yogapass igår dock.
Kvällsnöje: Älskade maken hyrde film igår och kom bland annat hem med kvällens film "Lone ranger". Så jag läser fanfics och surfar runt, mest på Tumblr. Inte ens Johnny Depp kan få mig intresserad.
Att tillägga: Årets Hindermässa i Örebro avklarad och med tanke på att jag idag jobbade i dess absoluta närhet var det första gången på säkert 10 år (eller mer) som jag ens såg skymten av den. Alldeles för mycket folk för min smak.