tisdag 21 januari 2014

Du känner mig och vet hur liten jag kan vara-Dagens


Låt: "Bara du" med Ratata. Älskar den låten. Har alltid gjort och kommer alltid göra.
Outfit: Gissa om det är H&M? Klart det är. Svarta leggins, röd kjol, randig skjorta, röd hoodie.
Smink: Markerade bryn, mascara och rött läppstift.
Nagellack: Tulips to kiss you with från Nubar.
Frisyr: Inbakad fläta.
Doft: Vanilla touch, H&M.
Klocka: Lambretta.
Smycke: Nitörhängen.
Fika: Te och wienerbröd.
Middag: Kycklingwok med nudlar.
Pryl: Matberedare. Finfint att hacka ihop kakdegen med. Klart på ett kick.
Sysselsättning: Inte mycket. Varit med Lilla E när hon hälsade på på den skola/klass hon ska börja i om ett par veckor. För hon byter klass så här mitt i terminen på grund av nuvarande stökig klass och en hel massa tur.
Träning: Stavgång 30 minuter.
Kvällsnöje: Äta glass. Hade jag tänkt mig. Det är roligt.
Att tillägga: Imorgon flyttar Stora J för att studera på annan ort. 5 månader blir hon borta. Minst. Konstigt känsla över det....