lördag 30 november 2013

Novemberfavoriter

Omväxlande månad i måendet, helt klart. Har varit upp som en sol och ner som en pannkaka flera gånger, samt att jag har känt en ganska så stor press och stress, främst över skolan. Det är inte lätt att börja plugga igen när man aldrig varit bra på det. Har jag märkt. Koncentrationssvårigheter är bara förnamnet.
Nåväl, även den gråaste av månader tar slut någon gång och som vanligt har det ju inte bara varit tråkigt.

Födelsedagsbarn: Jajemensan, nu börjar period två med tätt duggande födelsedagar. I november börjas det med tvenne brorsdöttrar och en svägerska som jubilerar. Har inte varit och ätit tårta någonstans dock.
Kläder: Varma. Tack så mycket, för fy sjutton vilken fryslort jag är.
Nagellack: Oh så svårt... Så jag väljer alla mina femmor från den gångna månaden - Briarwood från A England, Winter dew från Kicks och Boo från Dance legend.



Festlighet: Jag har lekt med Fantastiska fyran. Alltid en höjdpunkt. Älskar er tjejer!
Frisyr: Nej. Inget roligt alls.
Tv-program: "Glee". Bara ett avsnitt kvar innan serien går på hiatus till 25 februari! Hur ska jag stå ut? Och ska de någonsin sluta skolan så att Blaine kan flytta till New York? Va?
Pussgurka: Älskade maken. Så klart.
Extra speciell rolighet: Idag kommer Stora J hem efter två månader i Uppsala! Jippi!