söndag 17 november 2013

It's a matter of a moment til you break into a run-Dagens


Låt: "Inevitable" med Scissor sisters. Sjunger den i huvudet mest hela tiden. Bra sätt att inte tänka på annat, som sådant man skulle behöva göra...
Outfit: Spräckliga jeans och t-shirt med Beatlesmotiv från H&M. Borde kanske börja skriva ut när något inte kommer från H&M för det här börjar ju bli löjligt.
Smink: Inte idag.
Nagellack: Light as a feather från Glitter gal.
Frisyr: Nytvättat. Ser lite ut som hoppsan hejsan då.
Doft: Älskade maken lagar kvällsmat nu och det doftar gott...
Klocka: Hade en Casio med tidtagarfunktion på mig tidigare när jag hurtade, annars klocklös idag.
Smycke: Vigselringar och örhängen med blå "pärla". Har lyckats smuggla på mig en fjäderformad ring också, knappt så jag minns hur eller när.
Fika: Te och chokladbit.
Middag: Lasagne.
Pryl: Gåstavar.
Sysselsättning: Sovmorgon, långfrukost, stavgångspromenad, lite småsysslor sådär, läst, pluggat.
Träning?: Ja - stavgång. Borde trycka in ett yogapass också.
Kvällsnöje: Måste bli klar med en skoluppgift först. Sedan kanske lite "Dexter" om vi orkar efter att F1-loppet är slut.
Att tillägga: Att jag alltid är så korkad att jag skjuter upp saker till sista stund. Nu har jag lite väl mycket att göra ikväll. Silly me.