måndag 30 september 2013

Septemberfavoriter

Det har varit en del jobbigt den här månaden. Har haft ganska många gråa dagar vilket jag ser som en set back eftersom jag trodde det var på rätt väg. Så jag behöver verkligen återupptäcka mina ljuspunkter den här månaden.

Födelsedagsbarn: Min kära vän I.
Kläder: Jamen hoppsan hejsan vad jag gillar min prickiga klänning, även om den är aningen tajt över revbenen.
Nagellack: Det var kanske inte så oväntat att jag skulle älska Baker street från Nails inc när jag äntligen tog mod till mig och provade den. Och så skapade jag en egen kollektion lack med Adam Lambert-inspiration som jag faktiskt gillar en hel del.

 


Festlighet: Det var ju festligt värre på helgens bröllop, det var det.
Frisyr: Jag har färgat håret och inte fått en allergisk reaktion. Jag upprepar - ingen allergisk reaktion. Förutom det tycker jag att jag ser hopplös ut i håret och funderar på att klippa mig lite annorlunda. Vi får se. Det får ju inte bli för kort så jag ligger och gråter över mina förlorade lockar. Igen.
Tv-program: Jamen vad tror ni? Med tanke på att "Glee" hade säsongspremiär i torsdags så... "GLEE". Jag har redan sett avsnittet två gånger och vissa valda delar fler gånger än vad som kan anses vara hälsosamt. My god!


Pussgurka: For ever and ever - älskade maken. Och de där två gossarna här uppe. Finally!
Extra speciell rolighet: Har ju hunnit med en absintträff med likasinnade kamrater också. Och fy 17 vad trevligt det var! Jag var nog fortfarande full när jag gick upp morgonen därpå - för att åka och jobba. Fail!