lördag 21 september 2013

It's all in the details baby-Dagens


Outfit: Vinröda leggins, svart t-shirt, svart übermysig huvtröja och knallgul mössa - allt från H&M + tunika med pussmunnar och hjärtan från TopShop. Ungefär som i måndags.
Smink: BB creme från Garnier, ögonbrynspenna, läppglans och blusher från H&M, beige ögonskugga från Maybelline, lila mascara från Babor.
Nagellack: Nourish me från Essie. Som inte finns längre! Va? Bästa baslacket ever är borta! *hulkgråter*
Frisyr: Nytvättat.
Doft: Maroccanoil i håret fick räcka idag.
Klocka: Gul Zodiac.
Smycke: Armbanden och kopparfärgade små kaniner i öronen från *alla i kör* H&M.
Fika: Kaffe med mjölk och Starbar.
Middag: Svamprisotto, italienska charkuterier, Babybel-ost.
Pryl: Mina glasögon så klart. Fina! Kommer från Ricardo och modellen heter Bjorn. Som i Björn men utan ¨.
Sysselsättning: Jobbelijobb, vårda mitt ömma hår *harkel*.
Låt: Överraskande nog har jag gnolat på "There is a light that never goes out" med The Smiths idag. Tillhör inte vanligheterna att jag får Smiths på hjärnan, men ibland så.
Kvällsnöje: Doctor Who!
Att tillägga: Shit pommes frites vilken satans baksmälla jag har/har haft idag. Får skylla mig själv med tanke på mängden absint jag hällde i mig igår. Totally worth it. Hade en galet trevlig kväll igår. Vänner är banne mig det bästa som finns.