lördag 7 september 2013

Chocken av att plötsligt ha häcken full-Dagens

Ingen bild idag - hoppas det går bra ändå.

Outfit: Så mycket H&M att jag borde skämmas - puderrosa linne, vit- svartrandig tröja, svart långkjol.
Smink: BB creme från Garnier, ögonbrynspenna fån H&M, blusher från samma ställe, ögonskugga från Model co, lila eyeliner från H&M, lila mascara från Babor, röd läppenna från H&M.
Nagellack: Fantasy fire från Max Factor över svarta Camelot från A England. Ska testa en annan kombination, tycker inte Fantasy fire är tillräckligt snyggt över svart.
Frisyr: Otvättat = uppnålad lugg och fläta.
Doft: Vanilla touch från La rive/H&M.
Klocka: Jag glömde det idag! Inte bra...
Smycke: Mina armband och örhängen som ser ut som nitar.
Fika: Te och lite glass.
Middag: Ugnsstekt kyckling, pommes frites och sallad.
Pryl: Bok.
Sysselsättning: Jobbelijobb, veckohandla, allmänna hushållssysslor.
Låt: Har inte lyssnat på musik alls idag, men gnolar ibland på "Panic station" av Muse.
Kvällsnöje: Filmmys med familjen.
Att tillägga: Har i veckan varit iväg på första träffen på min nyss påbörjade utbildning till kost- och hälsocoach. Är så fullproppad med ny information och nya intryck att jag inte vet vilket ben jag ska stå på. Men det har varit roligt, berikande och jag längtar till nästa träff redan nu. Det blir nog bra det här.