torsdag 1 augusti 2013

It's been a long day-Dagens


Outfit: Gul tröja och svart kjol från H&M.
Smink: BB creme från Garnier, persikorosa blusher från H&M, brynskugga från Clinique, nudeögonskugga från Maybelline, gul eyeliner med penna från Nyx och ögonskugga från Sleek, beigerosa läppstift från Glossybox.
Nagellack: Shooting stars från Maybelline Colorama. Fast det var av när bilden togs.
Frisyr: Hoptvinnad inbakning och fläta. Just nu pågår färgning av det.
Doft: Rain från Marc Jacobs.
Klocka: Union flag-Lambrettan.
Smycke: Armbanden jag brukar ha och örhängen som jag reafyndat på Monki för en tjuga.
Fika: Te och kaka. Jagade efter med en chokladcroissant också som Perny "tvingade" i mig.
Middag: Pasta med tomatsås. Marängswiss som efterrätt tack vare Stora J.
Pryl: Ciderburk. Var svettigt att cykla hem idag.
Sysselsättning: Jobbelijobb, spana in sprillans nya tatueringar, hämta ytterst trevligt paket på posten (för vår nya brevlåda har inte direkt väl tilltagen öppning).
Låt: Har på riktigt allvar haft "Naked love" med Adam Lambert på hjärnan idag. Det här börjar ju bli löjligt...
Kvällsnöje: Titta på film med min älskade make.
Att tillägga: Dags att skölja ur min hårfärg nu. Tjing!