måndag 12 augusti 2013

Ignorerar mina utslag-Dagens


Outfit: Randig kjol från Monki, svart linne och svart kofta från H&M.
Smink: Brynskugga från Clinique, svart eyeliner från IsaDora, vitglittrig eyeliner från H&M, svart mascara L'Oreal Lash arcitecht, lila mascara (på underfransarna) från Babor, röd läppenna från H&M.
Nagellack: Cactus holo top coat Zirconium över röda NP09 från Nordic cap.
Frisyr: Hoptvinnad inbakning och tofs. Otvättat hårs bästa vän.
Doft: Inte idag.
Klocka: Inte idag.
Smycke: Mina armband och små pärlörhängen med ministrasstjärnor.
Fika: Te och chokladbit.
Middag: Ajvarbiffar med klyftpotatis.
Pryl: Skrubbvantar till potatisen.
Sysselsättning: Tittar på "Supernatural". Såatte...
Låt: "Madness"  med Muse. Jag har äntligen köpt 2nd law så det är kanske inte så konstigt.
Kvällsnöje: Säg det ni. Förslag?
Att tillägga: Jag har alltså fortfarande besvär av allergin efter hårfärgningen. Den är värst i händerna nu och fingrarna är så svullna att jag inte riktigt pallar med att ha mina ringar på mig. Hyn i ansiktet börjar repa sig dock. Tackar jag mandelolja och citrizin för.