onsdag 21 augusti 2013

Har inte lust att bli sjuk-Dagens

Hallå? Är ni där?
Outfit: Svart byxor och svart linne från H&M, vit kofta från god vän/Lindex.
Smink: BB Creme från Garnier, ögonbrynspenna och blusher från H&M, mascara från L'Oreal.
Nagellack: Newlyweds från H&M.
Frisyr: Nyklippt och flätad lugg.
Doft: Noa från Cacharel.
Klocka: Tissot PR100 i bicolour.
Smycke: Örhängen med pärlor och strasstjärnor, de gamla vanliga armbanden, halsband med nyckel.
Fika: Te och silviakaka.
Middag: Tandorikassler med ugnsrostade grönsaker, sallad och chutney.
Pryl: Uthämtningsavi.
Sysselsättning: Lite skolarbete, pysslat om mina orkidéer, tittat på "Supernatural", varit lite allmänt huslig.
Låt: "Applause" med Lady Gaga. Om inte annat så för att videon är totalt flippat underbar. Och jäklar vad sugen jag blir på att klippa mig kort igen.
Kvällsnöje: Älskade maken och jag är igång med "True blood" igen så vi kör på det.
Att tillägga: Har alltså påbörjat en ny utbildning i måndags, en distansutbildning till kost- och hälsocoach. Spännande och lite läskigt. Och som svar på det vaknade jag med rejält halsont idag. Faaaaaan.....