onsdag 21 augusti 2013

Har inte lust att bli sjuk-Dagens

Hallå? Är ni där?
Outfit: Svart byxor och svart linne från H&M, vit kofta från god vän/Lindex.
Smink: BB Creme från Garnier, ögonbrynspenna och blusher från H&M, mascara från L'Oreal.
Nagellack: Newlyweds från H&M.
Frisyr: Nyklippt och flätad lugg.
Doft: Noa från Cacharel.
Klocka: Tissot PR100 i bicolour.
Smycke: Örhängen med pärlor och strasstjärnor, de gamla vanliga armbanden, halsband med nyckel.
Fika: Te och silviakaka.
Middag: Tandorikassler med ugnsrostade grönsaker, sallad och chutney.
Pryl: Uthämtningsavi.
Sysselsättning: Lite skolarbete, pysslat om mina orkidéer, tittat på "Supernatural", varit lite allmänt huslig.
Låt: "Applause" med Lady Gaga. Om inte annat så för att videon är totalt flippat underbar. Och jäklar vad sugen jag blir på att klippa mig kort igen.
Kvällsnöje: Älskade maken och jag är igång med "True blood" igen så vi kör på det.
Att tillägga: Har alltså påbörjat en ny utbildning i måndags, en distansutbildning till kost- och hälsocoach. Spännande och lite läskigt. Och som svar på det vaknade jag med rejält halsont idag. Faaaaaan.....

4 kommentarer:

  1. Jaaa jag är här!! ;-) Vad spännande med en ny utbildning. Jag börjar min på måndag. Hoppas du klarar dig från att bli sjuk. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag klarade mig INTE. :( Har väldigt ont i halsen idag.

      Radera
  2. Kul med ny utbildning! Då vet jag vem man ska fråga sen :)

    Honungste och massa vatten så försvinner halsontet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Honungste som i te med honung eller bara vatten och honung? Fast nu är jag förkyld på riktigt. Blä.

      Radera

Tack för din kommentar.
Reklam och anonyma kommentarer kommer raderas. Så vill du ha ett svar - se till att skriva under.